1. خانه
  2. مقالات
  3. سردخانه
  4. بهترین تعمیرکار سردخانه صنعتی را بشناسید

بهترین تعمیرکار سردخانه صنعتی را بشناسید

سردخانه
بهترین تعمیرکار سردخانه

بررسی بهترین تعمیرکار سردخانه صنعتی

یک تعمیرکار سردخانه صنعتی باید از دانش و مهارت لازم برخوردار باشد. اگر مهارت لازم را نداشته باشد باعث بروز مشکلات جدی برای سردخانه خواهد شد.

تعمیرکار سردخانه صنعتی باید به مشکلات سردخانه آشنا باشد.

به احتمال زیاد، می‌دانید که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، سیستم‌های سرمایش و تهویه مطبوع شما را به طور قابل اعتماد و کارآمد حفظ می‌کند. چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که خدمات منظم برای تجهیزات سردخانه صنعتی شما به همان اندازه مهم است.

اگر تعمیرکار سردخانه صنعتی حرفه‌ای باشد و از تسلط کافی در این زمینه برخوردار باشد، عیب‌یابی در کمترین زمان انجام می‌شود.

اهمیت کار تعمیرکار سردخانه صنعتی

به هر حال، یخچال و فریزرهای تجاری شما تجهیزات حیاتی هستند که می‌توانند به سرعت برای شما هزینه زیادی داشته باشند. حتی زمانی که فکر می‌کنید به درستی کار می‌کنند، سردخانه صنعتی شما ممکن است انرژی زیادی مصرف کنند، که نه تنها از لحاظ مالی بلکه کل سیاره زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مراقبت‌های پیشگیرانه باعث صرفه جویی در مصرف می‌شود و همچنین به شما کمک می‌کند تا سهم خود را برای حفاظت از محیط زیست انجام دهید.

 

وظیفه تعمیرکار سردخانه صنعتی یافتن عیوب و مشکلات سردخانه است. برخی از این مشکلات که به دست تعمیرکار با حضور در محل قابل برطرف کردن می‌باشد، در ادامه آورده شده است.

تعمیر سردخانه صنعتی

با بازدید تعمیرکار سردخانه صنعتی از خرابی جلوگیری کنید.

هنگامی که سیستم شما به طور منظم توسط یک کارشناس سردخانه بررسی شود، می‌توان مشکلات را قبل از از کار افتادن تجهیزات و از دست دادن یک محموله کامل بستنی یا گوشت، شناسایی و برطرف کرد. سرمایه گذاری برای تعمیر و نگهداری منظم به این معنی است که بعداً با قبوض تجاری بسیار بزرگ‌تر تعمیر یخچال مواجه نخواهید شد.

 

تعمیرکار سردخانه صنعتی در طول بازدید از سردخانه، قطعات فرسوده را قبل از اینکه باعث خاموش شدن دستگاه شود، تعویض می‌کند. بررسی اتصالات الکتریکی می‌تواند از اتلاف برق جلوگیری کند. تمیز کردن منظم همچنین سایش سیستم را کاهش می‌دهد و از خراب شدن قطعات حیاتی جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال، تمیز کردن کویل‌های اواپراتور و کندانسور، بار کمپرسور را کاهش می‌دهد و خطر خرابی را به حداقل می‌رساند.

 

از کپک زدن و یخ زدگی خودداری کنید.

یخ بدبو می‌تواند مشتریان شما را با عجله از خود دور کند و حتی آنها را بیمار کند. دستگاه‌های یخ اگر نادیده گرفته شود، می‌توانند باکتری‌ها و ویروس‌هایی از جمله سالمونلا، لیستریا و E. coli را حمل کنند. در بدترین حالت، شما می‌توانید با نقض قوانین بهداشتی و حتی پرونده های قضایی روبرو شوید.

 

این مشکلات به دلیل جمع شدن کثیفی و کپک در داخل یخ ساز شما ایجاد می‌شود، که حتی اگر دستگاه دارای چرخه تمیز کردن خودکار باشد، ممکن است رخ دهد. برای رفع این وضعیت و جلوگیری از تکرار آن با یک تعمیر سردخانه صنعتی برنامه ریزی کنید که حداقل دو بار در سال (و حداکثر یک بار در ماه بسته به استفاده) برای جدا کردن دستگاه و تمیز کردن کامل همه اجزاء به محل مراجعه کند.

بهترین تعمیرکار سردخانه صنعتی

مطمئن شوید که ارائه‌دهنده خدمات شما خطوط آب، سطل‌ها و دستگاه‌های پخش‌کننده آب را با استفاده از محصولاتی که مخصوص دستگاه‌های یخ‌ساز طراحی شده‌اند، تمیز می‌کند. تمیز کردن همچنین مزیت دیگری در افزایش تولید یخ دارد.

 

تعمیرکار سردخانه صنعتی شما کویل‌ها را تمیز می‌کند، سخت افزار فرسوده را جایگزین کرده و همچنین تنظیمات دما و تنظیمات فرکانس یخ زدایی را برای حداکثر کارایی و حداقل مصرف برق بررسی می‌کند.

عمر یخچال و سردخانه صنعتی خود را افزایش دهید.

تمیز کردن و نگهداری منظم نه تنها باعث می‌شود تجهیزات سردخانه صنعتی شما کارآمدتر کار کنند، بلکه به ماندگاری طولانی‌تری نیز کمک می‌کند. هنگامی که قطعات فرسوده و کثیف هستند، دستگاه بیشتر کار می‌کند و باعث ساییدگی و پارگی بیشتر قطعات می‌شود. در نهایت، دستگاه برای مدت طولانی قبل از اینکه باید خراب شود، خراب می‌شود.

 

از تجهیزات خود به خوبی مراقبت کنید.

پیشگیری از این مسائل ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. حداقل دو بار در سال و حداکثر یک بار در ماه، بسته به بار و استفاده از تجهیزات خود، برای انجام کارهای زیر با یک شرکت خدمات تعمیر سردخانه صنعتی واجد شرایط تماس بگیرید.

شرکت برج پوشش آپادانا مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای می باشد که با بهره مندی از مهندسین، مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص شروع به کار نموده است.

جدیدترین مقالات

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با کارشناسان درتماس باشید

مقالات مرتبط