خانه > خدمات

نصب و اجرا

خدمات نصب و اجرا سوله های صنعتی شرکت برج پوشش آپادانا

این شرکت با تلفیق دانش تخصص و پشتوانه ارزشمند تجربی اجرایی بیش از ۳۰۰ پروژه موفق کارخانجات و مراکز صنعتی، که در انتها به برخی از آن ها اشاره خواهد شد، آماده تامین نیازهای مجموعه های صنعتی و اجرای پروژه های این حوزه میباشد.

اجرای سوله یکی از پارامتر‌های مهم در مورد سوله است که شامل چندین مرحله می‌باشد. به طور کلی، زمانی صحبت از اجرای سوله می‌شود که بررسی‌های اولیه انجام شده باشد، لوازم جانبی، مصالح و قطعات سوله به محل منتقل شده باشند و در اصل سوله در مرحله ساخت باشد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد اجرا و طراحی سوله صحبت کنیم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مراحل اجرایی پروژه های برج پوشش آپادانا

Group-6702-svg-svg

طراحی و مهندسی تولید

طراحی و مهندسی استقرار سوله های صنعتی شما قبل از شروع پروژه تا مرحله استقرار

Group-6712-svg-svg

نمایش سوله در اپلیکیشن

نمای کامل سوله انتخابی شما با متریال استفاده شده به صورت سه بعدی در اپ اختصاصی برج پوشش

Group-6708-svg-svg

انتخاب متریال مورد نیاز

انتخاب ورق، پلی کربنات و یا ساندویچ پانل تولیدی شرکت برج پوشش بر حسب نیاز پروژه

Group-6716-svg-svg

عقد قرارداد پروژه

در این مرحله زمان بندی اجرا پروژه ، برآورد هزینه و کالاهای مورد استفاده بیان خواهد شد .

Group-6715-svg-svg

نصب و اجرای پوشش‌ها

نصب و اجرا پوشش های صنعتی با بالاترین استانداردهای مهندسی با اتکا به مهندسی مجرب شرکت

نحوه اجرای سوله

نحوه‌ی اجرای سوله شامل چندین مرحله است؛ یعنی اینکه بررسی‌های سوله در ابتدا باید انجام شود، لوازم مورد نیاز و مصالح ساختمانی به محل سوله برده شود تا در نهایت سوله بتواند وارد مرحله ساخت در محل شود. نحوه‌ی اجرای سوله به ترتیب مراحل زیر است:

طراحی نقشه

طراحی نقشه سوله توسط نرم‌افزار‌های پیشرفته مهندسی می‌شود؛ یکی از این نرم‌افزار‌ها ARCHICAD و  XSTEEL می‌باشد.

تامین ورق مورد نیاز

در این مرحله لازم است که ورق متناسب برای سوله خریداری شود.

ساخت سوله

ورق‌های خریداری شده برای ساخت سوله، بر اساس نقشه‌های طراحی شده برش می‌خورند. بعد لازم است که روی این ورق‌ها برش خورده شود، جوشکاری انجام شود و در نهایت به رنگ کاری دو لایه می‌پرداند و آماده ساخت می‌شوند.

آماده‌سازی محل ساخت سوله

همزمان با ساخت سوله، لازم است که زمین مورد نظر اماده شود. در این مرحله از اجرای سوله، خاکبرداری، تراز‌سازی، آرماتور‌بندی و بتن‌ریزی در زمین انجام می‌شود.

حمل سوله

در این مرحله لازم است که سوله پیش ساخته شده در کارخانه، با تریلی به محل موردنظر برده شود. سپس توسط جرثقیل و نیروی انسانی نصب می‌شود.

اجرای فونداسیون سوله

یکی از قسمت‌های مهم اجرای سوله، اجرای فونداسیون سوله می‌باشد. تمام وزن سازه بر روی فونداسیون سوله قرار دارد و در صورت اجرای غیر اصولی فونداسیون و عدم دقت کافی احتمال نشست وجود دارد.

بنابراین لازم است که این مرحله از کار، با دقت بالا انجام شود. استفاده از مصالح با کیفیت، بکارگیری نیرو‌های متخصص و طراحی صحیح باعث استحکام و کارایی مناسب فونداسیون می‌شود.

پروژه های نصب و اجرا برج پوشش آپادانا